SONS OF ANARCHY

Idag lyckades jag försova mig, och den här gången så pass att jag kom ungefär en timme försent till skolan. Som tur var så hade jag 'bara' rörligbild som är en tre timmar lång lektion. Jag kan inte förstå hur jag kan sova så hårt att jag inte vaknar av väckarklockan. Mamma måste ringa och väcka mig varje morgon, för annars skulle jag ha frånvaro på den första lektionen varje dag.

Idag ringde hon och väckte mig halv sju, men jag kände att jag var värd en halvtimme till eftersom jag bara hade sovit ungefär fyra timmar. Så jag ställde om klockan på sju istället, jag vaknade i panik prick halv nio. Då kände jag mig lite dålig.

Jag låg och kollade på tre avsnitt av Sons of anarchy halva natten igår när jag inte kunde somna. Det är en helt ok serie, men den är smått överdriven men även så känns det som att det fattas något.
Kortfattat så handlar det om ett MC gäng i en stad någonstans i USA, de smugglar vapen och fightas med andra MC gäng. Huvudpersonen Jax , som för övrigt spelas av ingen mindre än Herr Hunnam ( vilken var anledningen till att jag tankade ned serien ), är son till grundaren av MC klubben. Fadern är död , men styvfadern har tagit över och hans mamma är pensionerad MC brutta men har ändå ett finger med i spelet. Och det är hon som blir lite överdriven, lite för mycket tuff brud i lyxförpackning.


Äsch ni får titta själva och avgöra. Nu ska jag fortsätta med det fjärde avsnittet.

Kommentarer
Postat av: linda

verkar helt okej!

2008-10-09 @ 20:59:26
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: linda

sv: HAHAHAHA, han hade jag fan glömt xD han var ju ganska packad, visst? sen dagen efter såg jag ju att han också var funktionär :') så jävla skön kille!

2008-10-09 @ 22:39:29
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

HUNNAM ÄR MIN DRÖMKILLE <3

2008-10-09 @ 22:52:02
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: flashinglights

sååå bra!

2008-10-10 @ 07:16:41
URL: http://flashinglightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0