sons of anarchy.

ÄNTLIGEN ! Nu har jag väntat alltför länge. Äntligen finns sjunde avsnittet av Sons of anarchy att ladda ned. Jag tror nästan jag glömt vad som hände senast.

Den serien kan man antingen älska eller hata. Mina kompisar skulle nog hata den. Massa MC knuttar och våld. Men sån är jag. Fast om man tycker att Charlie Hunnam är förjävla attraktiv så går det ju att vila ögonen på honom också. Men börjar man väl följa serien så missar man inte ett enda avsnitt. Visserligen så blir väl inte normalt folk lika fanatiska som mig. Men jag har äntligen hittat en tv serie som jag verkligen gillar och ser till att följa. Andra serier som jag absolut inte missar är Californication och The black donnellys.

Dessutom så ska jag kolla upp Twin peaks eftersom Sigrid tjatar om hur bra den serien är.


Kommentarer
Postat av: sigrid

ja för fasiken! titta på den vah!

2008-10-18 @ 00:15:45
Postat av: angelica

det är klart. skulle aldrig sätta på mig en riktig!

2008-10-18 @ 15:41:18
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: angelica

hahaha. ja! såna som typ brukar hänga på röda korset. usch! alltså, fan jag vet inte om jag ska ta mina high heels (som jag har på bilden). jag kommer väl stupa med dem. antar jag. och så blir jag typ 190-195 cm i dem. det känns inte bra!! haha.

2008-10-18 @ 15:45:03
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0