Saturday night.

Hittills har jag hunnit med att göra ett besök på ikea, som slutade ganska dramatiskt eftersom mamma och pappa började tjafsa så att mamma tog bussen hem därifrån istället för att åka med oss. De är så töntiga, de beter sig som småbarn och ligger i luven på varandra hela tiden. Jag skäms när de är för högljudda bland folk, av två anledningar. 1. Det är bara pinsamt att de börjar bråka offentligt om småsaker, folk stannar upp och kollar på spektaklet. 2. Förbi passerande människor ger mig medlidande blickar eftersom de tycker så synd om barnet som kommer emellan sina bråkande föräldrar.
Men så är det inte, jag blir bara så irriterad på deras tjafs och att det bara är en liten oväsentlig sak som de bråkar om.


Haha, jag kom bara att tänka på de medlidsamma blickarna jag fick av elever i matsalen igår när jag satte mig ensam vid ett bord och väntade på att resten av kompisarna skulle komma och sätta sig. Deras pizza var slut och jag var så hungrig att jag inte kunde vänta så jag satte mig ned och högg in. Det var smått kul när jag såg hur folk började kolla åt mitt håll och ge mig medlidsamma blickar. Vad synd det var om mig som fick äta ensam, har jag inga kompisar ? :(

Haha, det var kul. Fast kanske inte för den som verkligen har det sådär.

Hursomhelst så ska jag ha en förjävla trevlig kväll ikväll. Nina , Anna , Emma , Evelina , Frida , Agge och Jassie ramlar in vid sex tiden och då ska vi fläska i oss tacos och förtära lite alkohol. Sedan ska vi dra vidare, vi vet inte var än men det brukar lösa sig.
Jag är så partysugen att inte ens stekarklubben Goya låter fel. Vi får se hur kvällen slutar.



Kommentarer
Postat av: angelica

hahahahahaha :'D jo, jag vet. vi får se hur jag gör.. men PEPPPPPPPPP iaf!!!

2008-10-18 @ 16:23:49
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0