i will not take no for an answer.

Jag hatar att packa ! När jag var liten älskade jag att ta med mig en massa kläder, stå framför spegeln och testa olika outfits. När jag var ännu mindre så packade jag en vecka i förväg eftersom det var så roligt !
Jag åker till tågstationen halv sju imorgon och jag har lagt fram två t-shirtar. Väskan måste vara klarpackad innan jag går och lägger mig, för jag vill inte att några onödiga bråk ska uppstå mellan mig och mamma. Det är lätt hänt ska jag tala om. Ännu värre blir det när pappa följer med, för han är värre. Han lägger fram två par kalsonger , ett par badbyxor , kanske några strumpor , någon tshirt och sedan är han redo för en veckas sol och bad.

Det är inte så att jag är så pass fåfäng att jag måste ta min garderobs alla gobitar, MEN jag måste trivas i det jag har på mig. För det är bland det värsta jag vet, att känna sig obekväm i det man har på sig. Då spelar det ingen roll hur många som säger att det är det snyggaste de någonsin sett. Nej , då vill man bara gömma sig , i mitt fall går jag hellre i underkläderna. Men det kanske är ännu en av mina psykiska konstigheter också, jag verkar ha ganska många sådana.


Färjan är på i bakgrunden och jag kom nyss på att Melody club spelar på Cinderella den 13e december. Det skulle vara en upplevelse faktiskt , att se ett riktigt bra band på en finlandsfärja fylld av överförfriskade 50 plusare. Det ska jag nog vara på mamma och pappa och tjata om. Det ska gå igenom ! I will not take no for an answer.


Kommentarer
Postat av: linda

jag, martin och hans mamma ska troligen åka då. vore fett värt eftersom att jag älskar melody club och har inte sett dom sedan förra sommaren :( <3

2008-10-24 @ 23:55:47
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0