my saturday night

Jag har knoddat vid datorn hela kvällen, och nu är dagens alla bilder redigerade. Vissa blev jag riktigt nöjd med, andra inte.
Jag gick ned mig riktigt illa idag. Jag joinade päronen framför Stjärnor på is. Jag hade lovat mig själv att byta kanal så fort reklamen för programmet visades.
Men jag kan iallafall inte påstå att programmet är bra eller underhållande. Det visar bara TV4s brist på fantasi. Det borde ju finnas något annat, bättre amerikanskt program som de kan kopiera. För det här var verkligen ett botten napp. Men jag ska inte sticka under stolen med hur imponerad jag blev av att de lärde sig att åka skridskor så pass bra på så kort tid.


Nu ska jag kika på en film på tv400, The Circle. Säkert någon Skulls kopia. Det ser iallafall inte lovande ut. Men jag tål absolut inte Tori Spellning, och jag har bara två alternativ ikväll. Så det får bli Skulls kopian.
Nu ska jag äta potatissallad med sweetchilisås i en kopp ( like a pregnant woman ) och fortsätta med min bildblogg. För trött kommer jag inte att bli på ett bra tag.
Jag ser ingen väg ut ur min onda cirkel. HJÄLP MIG!


Kommentarer
Postat av: Frida

Emosvart lätt! Jag ska ha en rosa slinga också.

2008-10-05 @ 10:47:11
URL: http://fridaktrygg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0