MOBWARZ



Fan vad patetisk jag är. Här sitter jag och ska skriva skitbra svar på analysfrågorna men så kommer jag på att jag måste ju kolla om Alex eller Calle har uppdaterat sina bloggar. Och det har de ju, med ganska många inlägg. Sedan måste jag ju gå igenom alla andra bloggar som jag håller koll på genom bloggkoll. När jag läst igenom alla så måste jag ju uppdatera mobwars.
Jag vet ! Det är så illa! Jag har varit medlem i tolv dagar och är redan på level 22. Det är inte meningen att man ska in och göra jobb och fightas hela tiden, det ska inte störa skolarbetet !

När energin är slut och jag åkt in på sjukhuset så är det roliga över. Men då finns ju bilddagboken, och när den är avklarad så har jag ju bloggen. Då måste jag ju bara berätta om hur patetisk jag är!


Jag kom just på att jag inte har ätit middag ikväll heller. Det har jag helt glömt bort. Ni ser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0