Min lördagskväll.







Gårdagen spenderades först hos mig. Vi lagade till tacos och fläskade i oss det på fem minuter. Sedan åkte alkoholen fram och blev det ett par heta diskussioner vid middagsbordet. Vid en sisådär kvart över nio började vi gå till bussen. Det är ju två kilometer... ( Bussen går tio i ) Dessutom behövde vi lite marginal eftersom alla var onyktra. Och så blir det ju ett x antal kisspauser på vägen också.
Väl nere på stan så hade vi ingenstans att ta vägen. Ganska patetiskt egentligen, men vi var så partysugna att vi chansade.
Till slut hamnade vi i Villastan i värsta fancy villan. Evelina hade tydligen hittat en Connoisseur tidning. Så det var väl så pass fancy , fancy som det såg ut. Jag kände mig lite bortkommen. Jag är ju van med enrumslägenhets fester. Inte tjusiga villor med stora ytor. Men det var trevligt. Det blev sista bussen hem.


Kommentarer
Postat av: angelica

det var en lyckad kväll! :D bakis nu eller?

2008-10-19 @ 15:17:02
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0