Matte B

Kukdag.
Jag fick tillbaka mitt prov idag , underkänd. Men det kom ju inte som en överraskning. Vad som kom som en överraskning var att den här delen var en av de enklaste inom matte B, enligt min lärare iallafall. Och jag vettefan vad jag ska ta mig till.

Jag vet ju inte vad jag ska plugga vidare till sedan, så jag har ju ingen aning om jag behöver matte B eller inte. Så det kan ju vara bra att ha det gjort ifall att. Men sedan så fick jag ju två rester också, och min lärare var snabb att flika in med att han trodde att vi inte skulle klara kursen om vi failade på restprovet också. Och så ska det ju tydligen bara bli svårare och svårare. Känner att det skulle vara lite surt att försöka att ta sig igenom kursen men ändå få IG. Visserligen så står det ju IG på pappret om jag hoppar av. Då är det ju bättre att inte ha matte B alls.

Nej, jag vet inte jag.

Nu ska jag städa mitt rum. hehe


Kommentarer
Postat av: big t

jag vet inte om jag ska rekommendera reducering av matte b eller ej, men det finns ju alltid möjlighet att läsa till sig ämnet senare om det är så.. jag har tagit bort matte b ur min kursplan och då har man typ ett "R" för reducering på sitt papper sen, och det känns faktiskt sjukt bra. du är inte ensam ;) haha

2008-10-01 @ 18:18:51
URL: http://kjempeform.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0