måndagar

Jaha, då sitter man här i en av skolans datasalar igen. På en måndag. Veckorna har gått så fort. Visserligen så känns det inte som att man nyss har börjat. Men veckorna går faktiskt något otroligt fort. Jag vet inte om det beror på att man faktiskt har kul i skolan , eller så går det helt enkelt bara fort. 
Inte ens tisdagar känns så långa längre. Jag börjar klockan elva och så går tiden fort , fort , fort fram till ett - två, sedan sitter man bara och räknar ned minutrarna tills klockan slår 18.00. Till och med min handledare gör så. 

Idag slutar jag klockan två. Det är skönt, för då kan jag åka hem och sova en timme eller två utan att klockan hunnit rinna iväg till en sex , sju. Då tappar man lusten för att plugga och så är man inne i den onda cirkeln igen. 

Just nu har jag foto. När vi började låg jag långt , långt efter schemat som vi har för kursen , men otroligt nog så gick det bra att framkalla idag och nu kan jag ta mig tid till bland annat detta blogginlägg. Och så mobwars såklart! 
Mina bilder simmar visserligen runt i sköljbaljan inne i mörkerrummet, och de kommer de nog att få göra en timme till också. Kan ju hoppas att det inte blir tvärtom efter en stund , så att de börjar frätas sönder istället. 
Kanske ska gå och kolla till mina bilder iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0