lovers are losing.

gårdagen blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, men vi hade en trevlig pratstund framför teven med onyttigheter. Partajandet flyttade vi fram till imorgon.
Följde med Emma hem och snodde Annas säng , och där låg jag jättebra tills halv ett idag då Emma smsade från sitt rum och berättade att hon hade vaknat. Men ingen av oss hade samlat nog med krafter att komma över till den ene, så vi låg fem meter ifrån varandra och smsade tills klockan slog en sisådär ett.


Sedan åkte jag hem , och sedan dess har jag suttit framför burken och inte gjort någon nytta alls. Egentligen hade jag planerat att plugga lite , men ni vet hur det blir, klockan rinner iväg och plötsligt är den sju och så är det för sent för att plugga.


Tv tablån för ikväll ser inte vidare intressant ut förrän vid tio ( Debatt ), så jag tänker lägga mig och titta på de två senaste avsnitten av Sons of anarchy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0