LIFTAREN

Igår analyserade jag och Frida klart Liftaren, men självklart så hade vi ju ett papper med 12 frågor kvar att svara på. Och dem hade jag planerat att svara på igår när jag kom hem. Men jag kände att jag var värd ett avsnitt av Sons of anarchy, fast jag hann knappt se halva innan jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Så jag ställde klockan på halv tio så att jag inte skulle missa Betnér.
Jag vaknade 04.30 av att mamma kom in i mitt rum eftersom hon hade vaknat av teven. Jag trodde ju såklart att klockan var elva och att mamma skulle säga godnatt, men så var ju inte fallet. Jag brukar inte kunna sova hela natten om jag somnar så tidigt som halv nio, fast visserligen så hade jag bara sovit tre timmar natten till måndag.
Hursom så stängde jag av teven och så datorn som också råkade stå på, och sedan somnade jag om och klev inte upp förrän halv tio imorse.

På rasten träffade jag Nina som påminde mig om gårdagens samtal vid halvnio tiden som jag inte alls hade något minne av. Det var lite kusligt. Tydligen hade jag sagt en massa saker fast jag var lite smått frånvarande, mest troligast var nog att jag pratade i sömnen.

På APUn gick det bra. Jag tog mig lite tid att träna på matten eftersom hon hade en plusjobbare där idag och tillslut förstod jag. Poletten trillade ned. Så jag hoppas att restprovet går bra imorgon. Annars hoppar jag nog av den kursen.

Nu ska jag skriva klart analysen på Liftaren och svara på de där satans frågorna.


Kommentarer
Postat av: angelica

sv; du, det har de haft länge lina. VAKNA UPP!! haha :D

2008-10-07 @ 21:47:15
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha jag älskar den filmen;P Hoppas det gick bra med frågorna!

2008-10-07 @ 22:11:16
URL: http://ohsostylish.blogg.se/
Postat av: angelica

hahaha, men stumpan då. ;) hahahahahahaha. gå och ta dig ngnstans, jag vill också åka till london. fyou! men de på tradera är de vanliga svarta eller hur ser de ut? (skicka länk) :D

2008-10-07 @ 22:33:09
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0