lediga dagar.

Jag blir hemma imorgon också. ( Så nu vet ni alla klasskamrater som går in för att skriva JÄVLA SKOLKARE VART ÄR DU? ) Jag är hemma och sover , om klockan är före tolv. Hehehehe. Ibland finns det fördelar med att vara sjuk. Det har inte ens börjat krypa i mig än, som det alltid gör när man blir sjuk vid fel tillfälle och bara vill till skolan och plugga ikapp allt man ligger efter i, rökpausa med Frida och Sigrid och garva med alla underbara klasskompisar. Missuppfatta mig inte nu, det är inte så att jag inte vill umgås med mina klasskompisar. Jag är sjuk och vill vila upp mig, jag känner att jag inte pallar att åka till skolan.

En annan fördel med förkylningen är att jag inte rökt på två dagar. Jag har inte ens blivit lite sugen, nu kanske det börjat kittla lite i luringfingrarna, men jag håller mig. Ska försöka trappa ned till helger. Vi vet ju alla hur det brukar gå, men det skadar inte att försöka.

Nu ska jag nog bädda ned mig till någon mysig film, eller fastna vid datorn ett par timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0