Höstväder


Jag älskar den här bilden..


Idag ska Nejra komma ut hit till skogen för att bli plåtad. MEN det regnar, näst intill spöregnar. Jag som har väntat på det här så länge. Jag som äntligen har en massa idéer. KUKVÄDER ! Hoppas att det slutar innan hon kommer, åtminstone när vi har fixat smink och kläder och ska ut.
Men det kommer det ju inte. För allt har gått emot mig hela jävla veckan.

Nu ska jag laga frukost/lunch. Vaknade ju för ungefär en halvtimme sedan, fast jag hade ställt klockan på halv elva. Men jag känner att jag skulle kunna sova till fem ikväll om det skulle vara så. Jag måste nog gå till doktorn om jag inte blir piggare, för jag är ju trött HELA tiden. Och den här veckan har jag väntat med att gå upp tills klockan slår 20 i åtta, alltså har jag 20 på mig att borsta tänderna , äta frukost , byta om. Konstigt nog så har jag lyckats komma i tid varje dag. Visserligen precis i tid.

Kommentarer
Postat av: angelica

här skiner nästan solen. :) mouhhah

2008-10-04 @ 13:56:25
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Nejra

Den bilden är sjjuuukt VACKER !

2008-10-04 @ 19:13:10
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0