höstlov.


Nu ska jag åka och säga hej då till Nina som åker iväg till Rom på lovet. Jag är så avundsjuk ! De kommer att festa hela nätterna och på dagarna åka omkring i Rom och kika på alla sevärdigheter !

Nej , jag ska nog åka iväg nu eftersom jag egentligen hade tänkt åka dit när hon kom hem från skolan, men jag råkade sova till ett.. Och så skulle jag ge mig på att färga ögonbrynen och det gick väl inte jättebra kan man säga. Får se om jag behöver låna Ninas stora rastamössa att gömma mig i imorgon.

Och just det, WOW det är höstlov ! Vilket jag inte tänkt så mycket på , eller har längtat till eftersom jag legat hemma hela veckan. Imorgon bär det av till Karlstad! Och jag förstår fortfarande inte varför jag blir så uppspelt över det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0