home sweet home!

Nu är jag hemma ! Äntligen !
Missuppfatta mig inte nu, jag tycker att det är supertrevligt att hälsa på i Karlstad, men fyra nätter är lagom. Sedan börjar man längta hem till vännerna. Så ikväll ska vi träffas hos Frida och dricka lite och se på film. Ska bli riktigt mysigt och trevligt att träffa alla eftersom jag inte träffat dem på cirka en och en halv vecka.


Först ska jag varva ned och sova lite efter dagens alla sociala påfrestningar. Fast lite pms och för lite sömn spelade också in i mitt humör. Jag klev ett litet barn på fingrarna med mina krossanegerskallekängor utan att ens bry mig. Visserligen får päronen skylla sig själva eftersom de släppte lös ungen i vagnen, och så hatar jag ju barn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0