herr Hamlet.

Den här dagen fick bli en sjukdag = sova till elva , kolla på film , inte byta om eller borsta tänderna, leta fram alla sötsaker i hushållet.
Jag är så otroligt förkyld, och jag har blivit näst intill imun mot nässpray. Vaknade två gånger inatt av att näsan var igentäppt. Kände att det kanske inte skulle bli så mysigt varken för mig eller mina kamrater om jag skulle springa omkring och hosta, snora och snyta mig var femte minut. Men jag ligger inte på latsidan för att jag är hemma. Nej , jag tar tillfället i akt och pluggar till fredagens svenska prov. Hamlet och Dante. Otroligt ointressant.
När jag är klar med det så står plugg till filmkunskaps provet , filmrecension och matte på tur. Och så ska jag redigera klart gårddagens bilder.



Kommentarer
Postat av: lena

sv: tack så hemkt mycket för tipsen!

2008-10-20 @ 16:28:25
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0