Godnatt

Kvällen har spenderats hos Nina. Vi lagade mat och kikade på Färjan och I ditt ansikte och fläskade i oss kakor. En riktig myskväll helt enkelt såhär i början av veckan. Jag tog mig friheten att stanna hos henne till halv tolv eftersom jag börjar elva imorgon. Jag var riktigt trött när det var dags att åka hem och orkade knappt ta mig ur hennes soffa, men som vanligt så är man pigg som en lärka när man kommer hem. Så här sitter jag nu. Och försöker bli trött. De där Valerina forte tabletterna är ju värdelösa, ingen idé att svälja ett par sådana. Dessutom så luktar de sur fitta.

Nej, jag ska nog faktiskt försöka sova nu. Får absolut inte försova mig imorgon eftersom jag sköt på duschningen till morgondagen, och jag måste verkligen hinna duscha. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0