FAIL

Nu har jag fått dödsdomen. Nu har jag haft matte. Självklart så var det som vanligt , att det kändes som att det gick bra men egentligen så misslyckades jag. Väldigt mycket. Har fortfarande en rest kvar. Hur motiverande är det på en skala nu när man ska börja med andrahandekvationer eller vad fan det heter. Ni ser, jag vet inte ens vad vi gör. Svårt är det iallafall. En massa x och q:n och roten ur. 
Men jag vet inte hur det kommer att gå i framtiden om jag väljer bort matte B nu. Nej, inte blir det en pluggfri helg. 

Nu sitter ungefär en fjärdedel av klassen i datasalen och spelar mobwars , kollar på youtube klipp eller spelar en massa konstiga spel. Jag är inte oskyldig till de två första. 
Anna går igenom alla Astrid Lindgrens karaktärer, just nu sitter hon och tittar på Emil i Lönneberga och garvar högt till pappa Anton och spolar tillbaka till roliga repliker om och om igen. Och så skrattar hon högt igen.
Nu bytte hon till Lotta på Bråkmakargatan istället. Det finns nog inget som gör mig så provocerad som Lotta. En bortskämd liten dampunge som inte har nå hyfs alls. Usch. 

Nu blir det svenska och Hamlet. Kommer att vara precis lika intressant som förra gången.


Jag avslutar inlägget med ett litet Sons of anarchy klipp. Jag är fast nu. Men jag har kollat igenom alla som finns att tanka nu. Jag kommer att titta på dem igen, och igen , och igen till nästa onsdag eller när de nu sänder serien i staterna. 

Kommentarer
Postat av: angelica

haha. det var fettigt, flottigt, smutsigt. ja, allt skit. det var nog mest det som var annorlunda. haha ;) hamlet=världens bäst film :)))))))) .. not

2008-10-10 @ 17:48:18
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: nina

Jag har gjort lappar till SIRIfmod projektet! :)

2008-10-11 @ 12:46:58
URL: http://futureexpressionist.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

ha en trelig kväll!

2008-10-11 @ 18:32:15
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0