design.

Det går åt helvette med min design.. Åh, jag är inte bra på sådant. Men jag ska alltid ta mig vatten över huvudet ! Jäkla tur att jag inte valde graf, då hade jag suttit och grinat lektionerna i ända, eftersom jag har ganska kort stubin.

Men något måste jag ju sysselsätta mig med. Nu börjar det faktiskt krypa lite i mig eftersom jag bara suttit hemma fyra dagar i streck, räkna fem , med morgondagen.
Fast imorgon måste jag packa eftersom det bär iväg till Karlstad väldigt , väldigt tidigt på lördag morgon. Vi åker första klass till Sthlm = gratis internet i 1½ timme , woho ! Sedan blir det manus och recensionsskrivning resten av tågresan ner mot de värmländska skogarna.
Men det ska bli riktigt mysigt. Jag vet inte varför jag är så förtjust i Karlstad, jag skulle inte kunna bo där, men det är skönt att åka dit ett par dagar om året och gå igenom alla 2nd butiker, spatsera runt i den lilla staden och lyssna på sveriges charmigaste dialekt. 
Och det bästa av allt , sitta och prata skit med gammelmoster dagarna i ända.


Kommentarer
Postat av: angelica

nja, de har feber vettu!! hahaha, precis.

2008-10-23 @ 22:05:09
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0