bakis söndag.

Inte sådär må illa bakis, men sådär skittrött- jagärheltborta-bakis. Fast jag hade nog varit ännu tröttare om jag sovit till en sisådär två, men jag skulle fota Skjut vid tre. Tur var väl det. Vilken ångest om man sovit bort halva dagen.
Min kamera ville inte riktigt vara till lags idag, dessutom så var jag väl smått nervös eftersom jag fotade åt någon annan och inte mig själv. Jag har jättedåligt självförtroende när det gäller kreativa saker som jag gör. Fotar jag bara för skojs skull så kan jag ju ge fan i att lägga upp bilderna om de blir dåliga.
Men jag tror det blev hyfsat iallafall. Ska sätta mig och pilla lite med korten nu.


Kommentarer
Postat av: angelica

hahahaha. ja, just det :'D vi skulle typ släpa ut honom därifrån men det fick vi typ inte eller det gick typ inte så då fick han ligga bakom dusch draperiet. hahahahahaha. hm.. bekände. ja, eller det beror på vad du menar. om vi tänker på samma sak (om att en viss person är jäkligt snygg) så råkade jag säga det till mathea också. hahah. smart ass. jo, jag samma här. skittrött!

2008-10-19 @ 19:31:34
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: alexandra

Lina... ?! :o LINA? LIIINA :D det måste vara du... Lina Färdigh i Gävle? :D Vi var brevvänner när vi var lite yngre :D haha.. kommer du ihåg mig? Alexandra Ferm:) ?! gud vad kul att jag hitta dig :D (om det nu är du :$)

2008-10-19 @ 21:30:42
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hihi jaa, det gjorde du med :$

Jag kom bara å tänka på dig för några dagar sedan! så tänkte jag Gud vad kul ifall Lina har bilddagboken. Så sökte jag på dig på bilddagboken, där hittade jag dig, sedan hittade jag vad du hette på blogg :) tänkte det var lite mer personligt att skriva här :D hehe. GUUUD vad du ändrats :D Kolla gärna in min bdb om du vill : andisturbed :) kraam:D

2008-10-19 @ 22:36:58
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: alexandra

yeah! vart ska jag adda dig ? :o på bdb ? haha =)

2008-10-19 @ 22:43:37
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0