båååringg

Haha, jag har inte ens hunnit till mittpunkten och jag är redan så sjukt uttråkad. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den här. Tillägg alla gånger man spolar tillbaka en scen också. Fyfan.
Kommer väl att få göra samma sak på filmkunskapen snart. Ska visserligen ha skrivit en recension till fredagen innan höstlovet, kanske ska ta Liftaren då. Nu när man kan den utantill menar jag. Bööööh.

Nu är internet pausen över. Nu ska jag återgå till analysen så att den åtminstone blir klar innan klockan slår tolv.


Kommentarer
Postat av: angelica

nedrans snygga. sådär slitna också. mycket bra!! jaså, det var ju mindre bra dårå.

2008-10-07 @ 22:40:23
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0