Analysis

Ah ! Jag sitter här med analysfrågorna igen. Eftersom jag tydligen fattade fel om hur man skulle skriva skiten. Fast jag ska erkänna att jag inte svarat på alla frågorna heller. Men det börjar släppa nu. Weho !
Jag har så mycket att göra nu så det känns som att jag bara skriver om skolan och allt därtill. Men det är väldigt mycket, visserligen så är det väl roliga grejer, men det blir för mycket av det goda.
Reklamfilm för min APU plats, visserligen så är ju det frivilligt eftersom jag redan fotat hennes kläder ( som förövrigt måste förminskas och redigeras och det ganska fort eftersom hälften av grejerna har sålts ) . Sedan har jag ju rörligbild där vi ska göra en film. Visserligen så finslipar vi bara manuset än så länge. Och så idag fick vi uppgifterna som ska göras inför talangjakten. Jag sitter i marknadsföringsgruppen, vilket är skitkul, men jag känner att det kommer bli mycket att göra samtidigt.

Och så har vi ju det bestående matteproblemet.

Det ska bli skönt att få komma iväg lite i helgen, fast jag kommer ju ändå att ta med mig en del arbete för annars kan jag inte alls slappna av. Och mamma kommer nog att gå mig på nerverna, jag känner att jag är på det humöret nu. Så det är ju skönt att vi bara blir borta en natt. Förhoppningsvis så är hon på bra humör och bjussar på lite kontanter när vi spatserar Götgatan fram.

Nu ska jag fortsätta med analysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0