AN AMERICAN CRIME

Jag såg precis An american crime , och jag tror jag aldrig har bölat så mycket till en film som jag gjorde nu. Den var så hemsk. Jag kan inte förstå hur man kan göra någonting sådant. Även om kvinnan som de bodde hos var pyskiskt sjuk och så kanske barnen var rädda, för varför skulle de annars låta det fortgå?
Men grannarna och kompisarna till barnen var också med och kalasade på stackars Sylvia. Vad var det för jävla psykstad de bodde i egentligen ?!
Jag blev så frustrerad över att ingen ingrep. Någon vän till barnen visade ett ansiktuttryck av obehag , men sedan tog hon cigaretten och brände ännu ett hål i Sylvias tärda kropp.

Någon föreslog att vi skulle se den här filmen på filmkunskapen förut, och det var ju en jävla tur att vi inte gjorde det. Skulle ha blivit smått pinsamt att sitta där i ett hörn och lipa. Kommer ihåg när vi såg Zozo i nian, jag bet ihop så hårt att jag fick kramp i käken.

Jag gråter absolut inte bland folk, av vilken anledning det än är.

Nu har jag stoppat i mig fyra lugnande tabletter som ska få mig att somna, förhoppningsvis. Slog även på en Ribisi rulle att somna till.



















Kommentarer
Postat av: Frida

Det är faktiskt en av dom värsta filmer jag sett. Jag blev helt inne i filmen och började söka fakta eftersom den är verklighetsbaserad. Usch den är så hemsk, jag ska inte kolla på den igen! :)

2008-10-02 @ 01:08:09
Postat av: Mimmie

den värsta filmen jag sett , helt sjuk !

2008-10-07 @ 18:08:07
URL: http://mmichaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0