winterwinterwinter.

Sunday bloody sunday. Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Sov , gick upp , kissade , lade mig i sängen igen , sov , vaknade , satte mig vid datorn , tittade på My supersweet 16 maraton på MTV , åt , plockade upp en tröja för att komma igång med städningen i min svinstia , tappade orken , vilade lite och vid fyra åkte jag till skolan och hjälpte Frida att kopiera upp lite bilder till hennes APU.


Vilket jävla oväder vi fått nu då. Lite tidigt tycker jag , såhär ska det vara kring jul. Det skulle vara perfekt på julafton. För förra året försvann känslan lite då det inte fanns en flinga på marken. Om det nu ska vara oväder så får det gärna vara så pass att man inte kan ta sig till skolan eller att bussen ställs in. Så man får vara hemma och mysa istället, med andledning.
Då kan jag fortsätta att pynta min lilla 120 centimeters gran. Jag är ute i väldigt god tid, jag vet. Men nästa helg ska det filmas och då hinns det inte. Granen ska stå där första advent, så är det bara. Och tomtar ska titta fram från alla hörn. Mina vänner kommer att få något fel när de kommer in i mitt överpyntade rum alá amerika. Nu jävlar ska det vara julkänsla och julmusik. Men jag kör julmusik alá rockband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0