well for a lonely soul, you're having such a nice time.

Jag var på Keane konserten på Annexet igår och det var underbart ! Egentligen borde jag inte uttala mig nu eftersom jag bara kommer att skriva ungefär samma sak, att det var så underbart och så jävla bra!
Men det var det. Crystal ball , Bedshaped , A bad dream , We might as well be strangers , Bend and break ( akustisk med bara herr Chaplin ) och många , många fler och dessutom den allra bästa ( enligt mig ) Nothing in my way. Jag vet inte vad det är med just den låten, men på något sätt så betyder den väldigt mycket för mig. De nya låtarna var riktigt bra live, jag var inte jätteförtjust i nya plattan innan, men idag har jag lyssnat på den ett x antal gånger.
Jag grät inte, jag trodde att jag skulle stå och gråta mig igenom konserten, men istället stod jag och fånlog. Det var så otroligt jävla bra, och jag blev så glad av att se ett par av mina favorit pöjkar.
Som vanligt kunde jag inte förstå att det verkligen var dem.






super kass kvalle , har tyvärr ingen fungerande digitalkamera.


Kommentarer
Postat av: hanna

men fyfan vad underbart! om jag vetat att dom spelade i sverige hade jag också gått ju!!! :(

Nu sitter jag och lyssnar på dom.... älskar :) Vilken känsla att se dom live.. :)

2008-11-04 @ 20:36:50
URL: http://harryhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0