update.

Just nu är jag superkass på att uppdatera, och så kommer det att fortsätta den här veckan. Jag ska viga all ledig tid åt att sova.

Idag har jag iallafall varit på min praktikplats där jag bla tagit hand om omkull fallna uteliggare , lärt mig att dricka te och surfat omkring på nätet i jakt på bilder från modevisningen. Men alla Gävles vimmelsidor är så otroligt jävla ytliga och laddar bara upp bilder på draget folk. Intressant, var ju inte som att de inte fanns med på vimmelbilderna från gågna fredagar och lördagar.
Jag hade droppat alla fördommar om att Gävle är jätteytligt och uppblåst , men de kommer sakta men säkert tillbaka. Jag skäms. När det för en gång skull är modevisning i staden så slänger de endast upp bilder på alla apelsinansikten och dragna backslicks!


Hittade världens snyggaste, häftigaste , coolaste osvosvosv Docs idag på APUn , men självklart var de för små. Gula och finfina. Så jag får vänta tills påsklovet då jag drar iväg till London igen.


Kommentarer
Postat av: daniella

sv: tack för din fina feedback!



gula dr martens, så jädrans snygga. dock vet jag inte vad jag skulle ha det med. hehe. puss

2008-11-11 @ 21:57:47
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: elin

ascoola docs!

2008-11-11 @ 22:20:46
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: elin.e

glda skor

2008-11-16 @ 19:00:53
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0