teknik.

Allt som har med teknik att göra går käpprätt åt helvete för mig nu. Datorn är superseg, den är absolut inte virusskadad. Det är jag väldigt noga med att se till att det ikke händer igen. TVn stängs av och på av sig själv, helst när det är något som jag verkligen vill se. Och mejlen är nog det som drabbar mig värst. Det går inte att skicka ett enda jävla skit mejl ordentligt. Varken från min skolmejl eller hotmail.
Skulle skicka bilder från modevisningen till en snubbe på SR som skulle slänga upp dem på Maries modeblogg. Senast måndag morgon skulle han ha dem, och jag är inte den som är sen med sådant ( om det inte gäller skolarbete och jag VET att jag kan lämna in det liite senare , annars är jag ganska duktig på att charma till mig en dag eller ett par timmar till ).
Hursom så fick jag ett mejl av Marie idag om att bilderna inte har kommit fram.

Om jag blir galen ?! Nu är jag trött på tekniska grejer. Nu är jag sugen på att åka upp till sommarstugan och stänga in mig utan el och rinnande vatten ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0