sömnlös.

Jag kan inte sova. Somna. Och alla tekniska grejer går mig fortfarande på nerverna! Min dator kommer att åka ut genom fönstret med skärmen före inom en snar framtid. Jag är en tickande bomb.

Idag har jag inte gjort ett skit. Visserligen kom jag hem nio imorse , var inte ett dugg trött så jag slog på en film. Sedan slocknade jag och vaknade inte förrän två. Dessutom så hade jag inte fått en blund på nästan hela natten eftersom jag fick ta hand om en överförfriskad Frida.

Jag har duschat , kollat på tv , suttit vid datorn och inte gjort ett piss , bara försökt få tiden att gå egentligen. Jag kunde ju ha städat, men jag orkade inte. Och det är inte så pass stökigt att man inte kan bo här. Fast jag ska erkänna att dammråttona börjar bli många nu. Så kanske nästa helg.

Nu ska jag slå på en film , kanske ta en sådandär sömntablett som luktar underliv och förhoppningsvis somna och komma upp i rimlig tid imorgon så att jag inte missar bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0