snöstorm.

Kom nyss in från en uppfriskande cykeltur från Nina. Kan inte förstå att jag är så jävla dum att jag ger mig iväg med cykeln när det är snöstorm ute. Visserligen så snöade det inte så mycket när jag åkte dit , och dessutom hade jag medvind. Men när det var dags att åka hem yrde snön från alla håll , en dec på vägen och motvind, tog kanske tio minuter längre än vanligt att ta sig hem.
Så nu känner jag att det är dags att damma av skotern. Som visserligen inte har någon back , så det är mer än troligt att det händer en liten olycka efter vägen.

Nu ska jag kika igenom facebook och andra sådana där onödiga hemsidor som man slösar bort en femtondel av sitt liv på.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0