phew.

ah! jag gjorde det igen ! somnade ifrån allting !
jag var dutti och gjorde min filmrecension och så blev jag trött och tänkte att jag kunde halvsova lite trekvarten innan Färjan började. Och sov gjorde jag. Till halv sex imorse. Vaknade av teven som fladdrade och datorn som stod på skrivbordet och surrade. Somnade om, vaknade av att mamma har i full färd att skälla på mig eftersom jag hade tittat på teve hela natten. Men slutade tvärt när hon såg min nyvakna , förvirrade blick. Och kanske allt smink som kletat ut sig runt ögonen, jag var ingen vacker syn.


Klev upp, cyklade iväg på isbanan till bussen ( utan att ramla ! ), hälsade på Nina på hennes bildlektion för att döda lite tid , och sedan iväg till praktiken. Där jag träffade min handledares dotter som berättade att hon jobbar på Färjan. Japp , THE Färjan ! Skit coolt ! Hon har träffat båtens alla original. Eller ja rättare sagt , hon jobbar med båtens alla otroligt festliga personligheter. Skit häftigt enligt mig.


Nu blir det en kopp oboy och valvaka med Filip & Fredrik. Visserligen är jag inte ett dugg insatt , jag är inte ens en gnutta insatt i svensk politik ( och det skäms jag för ). Men jag behöver en dos F&F eftersom jag missade Boston tea party igår. Och dessutom så är det ju lite intressant med dem amerikanska valet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0