i guess i'm a toy that is broken.

Måndagen efter två veckors 'ledighet'. Inte så tung som jag hade trott , inte psykiskt iallafall. Men tydligen så hängde inte riktigt kroppen med att ställa om sig till att vakna och kliva upp vid sextiden och sedan cykla ett par kilometer till bussen. För mitt huvud värker och i mitt högra ben känns det som att jag har växtvärk, väldigt konstigt eftersom jag slutade att växa när jag var fjorton.

Nu har jag lite skolarbete att ta igen, foto , film recension , filmkunskap osv. Visserligen väldigt roliga grejer, men just nu skulle jag behöva en vecka ledigt till känner jag. För att vila upp mig.

Först av allt tänker jag lägga mig i sängen och bara stirra upp i taket i sisådär en kvart.

intresseklubben antecknar flitigt. och det kommer den att fortsätta göra den här veckan eftersom det enda som rör sig i mitt huvud nu är skola , skola ,skola.
Men på lördag är det modevisning, så på söndag får ni hålla ögonen öppna efter ( förhoppningsvis ) häftiga bilder därifrån.

Kommentarer
Postat av: daniella

det är så härligt med ledighet..

2008-11-03 @ 17:57:09
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: angelica

+ party party party on saturday. jag vill ha en fin päls, du får gärna kolla åt mig på din praktikplats dåva (a).

2008-11-03 @ 19:29:28
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0