hohohohohockeyfrilla.

Idag åkte vi skridskor på jumpan. jag har inte ens petat på mina skridskor sedan sist vi åkte i skolan, för mer än ett år sedan. För inte har jag tagit upp mina gamla hockey skills.
Och aj vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon. Jag kommer ihåg att jag gick som om jag blivit tagen bakifrån eller skitit på mig de gånger jag inte stretchat ordentligt efter träningarna.
Dessutom så slog jag först i knät när vi på något vis skulle glida på kläderna ( vilket jag misstänker var mest för att jävlas ) så jag har fått en liten bula med ett stort blåmärke på. Sedan slog jag i arslet och svanskotan. Och det är smått outhärdligt att sitta ned nu.

Just nu sitter jag i en av skolans datasalar och väntar på att min käre far ska komma och plocka upp mig. Precis som för tio år sedan , när man fick vara kvar på fritids halva dagen eftersom de inte vågade låta mig vara hemma själv. Fast jag kan förstå dem , jag var en riktig satunge när jag var liten. Nu ska man egentligen gå in på ett par roliga sattyg som man gjorde dådå, men jag minns ingenting förrän jag var en sisådär tio år. Fast det finns ju småsaker och sådant som jag nog inte vill gå in på för att det är FÖR busigt. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0