hejje.

Den här dagen var inte så farlig. Inte speciellt konstigt eftersom jag spenderade ungefär halva dagen med att 'fika' i ett av skolans samlingsrum. Men det var mysigt.


Nu har jag massor med plugg, svenska prov och filmkunskapsprov är vad jag har att vänta i veckan. Dessutom så ska jag beta av ett par fotouppgifter. Men nu såg jag att Fresh prince började , så skolarbetet får vänta en liten stund till. Vilken säkerligen resulterar i att jag ger mig själv ännu mer rast när nästa program också är något som jag inte vill missa.

Ska slänga upp fler bilder från modevisningen senare och skriva lite om det. För fyfan vad vissa var ( är)  patetiska.
Men det tar vi sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0