ggggginza.


Kolla vad jag fick på lådan ! Lilla julafton. Sleepy Hollow , Hooligans , This is England , Lock stock and two smoking barrels , Big Lebowski , Alpha dog , Fear and loathing in Las Vegas , Metropolis och så två skitfilmer som man kunde köpa för en tia , Mr & Mrs Smith och Epic movie. Och så Keanes senaste och Specials !

Nästan bättre än kläder och öl.

Satan vad jag har träningsvärk i hela kroppen efter skridskoåkningen igår. Börjar förstå varför jag slutade med hockeyn. Visserligen så hade det inte varit lika hemskt om jag hade strechat efter. Men det gjorde jag ju inte. Såklart.

Idag stod bla rörlig bild på schemat. Börjar dra ihop sig och bli seriöst nu. Sista helgen i november är det min grupps tur att filma. Ska bli otroligt roligt, om vi nu hittar någon huvudroll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0