friday night.

Ännu en givande fredag. Jag känner mig så patetisk som sitter och tuggar i mig skumtomte efter skumtomte framför datorn. Där jag egentligen inte har någonting att göra heller. Just nu sitter jag och accepterar vänner på myspace som jag inte orkat med förut, bara för att ha en anledning till att sitta framför burken.
Visserligen så har jag ju själv försatt mig i den här situationen. Nina och Sigrid sitter två kilometer härifrån och har David Lynch kväll. Så det är bara att trampa iväg. Egentligen.

Men jag ska nog ha svennekväll och stirra på Idol , störa mig lite på Johan ( och hålla tummarna för att han åker ut ikväll ) , garva åt Extra extra ! och Fredag hela veckan. Och stoppa i mig ett par påsar juleskum till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0