friday im in love.

Ska bli väldigt intressant att höra när Johan tar ton på Friday im in love ikväll. Jag kan egentligen höra hur jävla illa det kommer att låta. Jag vet att jag inte skulle fastna i idolsnåret , men nu är det för sent. Nu måste jag följa det till slutet , även om jag bara blir förbannad varje gång.
Men juryn måste ju ha tinnituss eller någon annan hörselskada, jag förstår inte hur de kan höja Robin B och Johan till skyarna. Vad hör de som jag inte hör ?
Ok, nu ska jag släppa det här, iallafall för nu.

Det råkade bli ännu en svennekväll ikväll. Funderade på att åka iväg och parta med ett par kompisar , men sedan somnade jag och när jag vaknade så var jag så opepp som man bara kan bli.
Dessutom så hade jag haft en väldigt konstig dröm. Som även återkommer i olika scenarion. Jag är jätteyr , alltså verkligen JÄTTEyr och oftast är jag på fest så alla tror ju att jag bara är väldigt överförfriskad. Men sanningen är den att jag bara tagit en grogg eller en öl. Och så skämmer jag ut mig för 'viktigt' folk som man gärna vill hålla sig väl med. Anledningen till att jag inte ringer ambulansen är för att de kommer att ta en massa prover och upptäcka att jag tagit en massa droger. Så där ragglar jag omkring och väntar på att allt ska bli bra.
Jag vet inte vad den här drömmen ska betyda. Får leta upp någon såndär drömtydningsbok på biblioteket imorgon.

Kommentarer
Postat av: angelica

men robin b är bra. eller kanske inte någonting jag skulle direkt lyssna på. men jag gillar hans röst ändå. men johan!!!!!!! gah. försvinn!! ska ju bli mycket roligt att höra hur det går på the cures låt nu. hmmm.

2008-11-21 @ 21:15:43
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: linda

hallå, robin b har ju en helt otrolig röst! du är döv lina :cc

2008-11-23 @ 17:54:17
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0