fbkfbkfbkfbk.

Kom nyss hem från Brynäs - Färjestad. 2-2 slutade det. Lite surt, hade gärna velat retat mina brynäskompisar. Speciellt Evelina och Oskar som satt mittemot mig på andra sidan och hånlog när Brynäs fick in sitt andra mål.
Men det var roligt. Och jag är fortfarande sugen på att börja spela hockey igen, speciellt när jag träffade min gamla tränare idag. Men min kondition håller nog inte med.

Idag har jag varit så otroligt trött. Känner att jag inte alls tillför något till min filmgrupp. Men det är en dum tid att ha tre timmars kreativt arbete på. Halv nio torsdag morgon. Då blir man ju bara trött av att veta att man ska gå till fem.


Men i helgen ska jag vila ut. Passa på, eftersom nästa helg går åt till att filma filmen.


Nu ska jag nog se på ett Twin peaks avsnitt. Jag fick låna Sigrids box eftersom jag blev så nyfiken på serien eftersom alla tjatar om den nu.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: fridus

vi kollar på det tillsammans någon dag. Jag har sett två avsnitt redan. Verkar för läskigt att se det själv :( hahaha

2008-11-20 @ 23:43:03
Postat av: Frida

Nej nej, absolut inte! Du är bra Lina! :)

2008-11-21 @ 14:47:24
URL: http://fridaktrygg.wordpress.com
Postat av: Nina

då var det min box du låna! hora.

haha

2008-11-21 @ 14:56:26
URL: http://futureexpressionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0