elake frida.



Frida ska då alltid vara framme med kameran och föreviga varje ögonblick. Som man dessutom helst inte vill minnas heller.
Detta utspelade sig förra onsdagen då vi skulle supa till det lite.. Vilket misslyckades och slutade med att vi fläskade i oss alla onyttigheter som vi införskaffat på Willys precis innan stängnings dags. Visserligen hann jag komma till det salongiga stadiet eftersom de bestämde att vi skulle skjuta på festligheterna till nästa kväll...

Det är Frida som är elak. Inte jag. Det var Frida som tog bilden. Inte jag. Hon lade upp den först. osv.

hej!:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vadå. Det är inte elakt, jag tycker om Sigrids min. Så söta så, allihopa!

2008-11-05 @ 10:06:59
Postat av: sigrid

dumma er!

2008-11-06 @ 17:03:47
Postat av: nana

Är det här Kunta Kinte?

2008-11-10 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0