37 days to christmas.

Idag blev det ingen APU, vilket jag fick reda på genom att hitta en lapp på dörren där det stod ' Stängt pga sjukdom'. Men det gjorde inget, jag blev inte ens lite irriterad. Jag tror jag bättrar mig på den fronten. Men min handledare som låg hemma och hade influensa tyckte att jag skulle vara väldigt arg på henne. 

Jag försökte övertala min käre far att agera vakt i butiken om jag skulle jobba själv, men det ville han inte så det förblev stängt.

Istället besökte vi röda korset, och efter det åt vi lunch på en pizzeria bredvid. Och för första gången tog jag med mig en doggybag. Det är underskattat ! Och inte ett dugg pinsamt.

Och sedan gick vi en sväng på Rusta och de hade ställt fram alla julsaker och jag blev som ett litet barn. Det var glitter och en massa blinkande julsaker som snögubbar, tomtar , renar , you name it. Jag älskar julen och i år kommer jag att fylla hela rummet med julpynt. Ta igen lite från förra året också eftersom allt som hade med jul att göra glömdes bort eftersom jag hade så mycket i skolan att göra. Men i år ska jag köpa en liten gran och överpynta den alá christmas tree.


Kommentarer
Postat av: daniella

julen är så sjukt mysig!

2008-11-18 @ 20:52:10
URL: http://fourwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0