30.11.08



Idag filmade vi klart movin. Och det gick mycket bättre idag. Vi har många klipp att jobba med, så jag tror nog att det kan bli riktigt bra. Förhoppningsvis så har vi fått med alla klipp och sekvenser. Det är ju lätt hänt att man råkar glömma bort något när man har filmat halva dagen och bara vill bli klar. Och klara blev vi vid sex tiden ungefär. Då hade vi hållt på sedan 8.30, så jag är nog 'sjuk' imorgon. Jag måste få sova ut, och dessutom gör jag nog mer hemma än i skolan.

Två glas gick åt i dagens filminspelning , så det är riktigt dramatiskt ska ni veta. Filmen handlar om en tjej ( Alice ) som blir dumpad av sin älskade pojkvän. Hennes kompis övertalar henne att följa med på partyparty. När de kommer till partajet så upptäcker hon att exet är där och att han dessutom hittat en ny flamma redan dagen efter. Så hon super sig plakat , skämmer ut sig , blir ledsen och blir bjuden på droger av två snubbar som tycker synd om henne. Och sedan händer en massa jävelskap. Det kan nog bli bra.

Kommentarer
Postat av: nejra

ååh , jag vill seee dendär filmen !! ;D

2008-11-30 @ 22:34:26
URL: http://nejra.blogg.se/
Postat av: fridolf

nej kom på skolan imorn :( :o

2008-11-30 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0