29.11.08

Hela dagen har spenderats i ett gammalt hus i byn , där vi har spelat in en del av våran film. Det gick bra, bättre än jag trodde faktiskt. Lite tids fördröjningar , få statister osv. Men jag tror att vi fick det att se ut som en dunderfest till slut ( vi spelade in festdelen idag ). Jag fick rycka in som en däckad brud som låg över halva köksbordet tills Cissi fick bära ut mig därifrån. Jag tror att jag kan vinna priset för bästa biroll på filmfestivalen i vår. Vänta ni bara! Det här kan vara mitt genombrott! He he.

Vid fyra började vi spela in utomhus scenerna. Men det blev alldeles för kallt så vi gav upp och bestämde oss för att ta resten imorgon.

Vi har riktigt bra skådespelare och jag ska passa på att tacka alla vänner som tog sig tid att åka ut i skogen för att stå med en tom ölburk i ett hörn av huset och låtsas vara fulla. Tackarrr!


Imorgon ska jag vara i Sätra 8.30. Försöka går ju som sagt. Kanske ska dygna så jag inte riskerar att försova mig.

Så kvällen spenderas framför teven.


Kommentarer
Postat av: big t

VAD ska du göra i sätra 8:30? haha

2008-11-30 @ 16:08:58
URL: http://kjempeform.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0