28.11.08

Äntligen är det fredag. Fast det är visserligen inte mycket att hurra över eftersom hela helgen kommer att gå åt till att filma. Det är inte det att jag tycker att det är tråkigt. Tvärtom, det är ju det här som jag vill göra. Men den här helgen skulle det vara så skönt att bara få vila ut. Det har blivit mycket övertid och rännande efter spons den här veckan. Halva Pronaxen kartan har gått åt också.

Den här kvällen ska spenderas framför teven , och sedan ska jag lägga mig tidigt. Vilket jag visserligen inte kommer att göra. Men försöka går ju.

TV kvällen börjar med Too much too young. Åh vad patetiskt. Ett par brudar önskar sig mest av allt ett par nya boobs. De har tröttnat på puben , alkohol och tobak och nu ser de bara fram emot 18års dagen för att de ska få operera om hyllan. P-A-T-E-T-I-S-K-T.

Visst , min hylla skulle kunna se bättre ut. Men jag skulle aldrig lägga mig under kniven, då får de hellre hänga och slänga bäst de vill. Jag förstår om man vill lyfta och greja. Men när det bara ska fyllas , när man redan har ett par dunderbomber så förstår jag inte hur de tänker. Faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Natha

Håller emd, kollaq på det justnu och jag blir så jävla arg :@

2008-11-28 @ 17:52:53
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0