26.11.08

Onsdag. Onsdag = idrott 10.45 och så mediekunskap med en massa planering inför talangjakten.
Innebandy på idrotten, vilket var väldigt kul. Men jag fick känna på min brist på kondition. Jag måste börja träna, och försöka sluta med ciggen. För det var väldigt frusterande att inte kunna ge så mycket som man ville. Och inte var det heller speciellt kul att höra sig själv flåsa som en annan fläskig amerikan.

Efter idrotten var det bara att ge sig ut på stan för att ragga spons till talangjakten. Och det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. Sedan fick man en liten slap-in-the-face när man kom tillbaka och fick höra att det fanns en risk att talangjakten inte blir av för att vi inte vet vad deltagarna ska ha för något på scenen.
Det är ju inte speciellt kul att höra efter allt man har gjort och all tid man lagt ned på det.

Nu sitter och och kikar på Insider och pumpar Kanye Wests remix album. Samtidigt som jag funderar på vad som pågår i skallarna på den där hänsynslösa  familjen Grönfors eller vad de nu hetter. De där romerna som härjar i Haparanda och hugger yxor i ansiktet på sina grannar.



Kommentarer
Postat av: elin.e

jag digagr låten

2008-11-27 @ 07:41:31
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: linda

jag totalt superälskar låten. vad är det för talangjakt ni har sysslat med?

2008-11-27 @ 19:46:16
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0