-

Nu har jag äntligen alla prov avklarade. Men när man väl pustat ut så kommer ju ett ytterligare prov , såklart. Samhäll om två veckor. Vilket visserligen är ganska kul. Men idag gav jag mig själv ledigt. Halvsov hela första lektionen , som var rölig bild , så det var ju inte särskilt passande.
Känner att jag inte har någon aning om vad som ska filmas , var vi ska filma osv. Och när jag är så pass trött så orkar jag inte anstränga mig heller. Så jag får väl skylla mig själv. Men det känns ändå lite surt eftersom en anledning till att jag går media är just rörlig bild. Men det är något jag får ta tag i nästa vecka. För nu har jag fått motivation igen och jag hoppas att det håller i sig ett tag.


Nu sitter jag och väntar på att senaste avsnittet av Sons of anarchy ska ladda klart. När det är klart ska jag krypa ned i sängen och kika på film och bara lata mig.


Kommentarer
Postat av: linda

rörlig bild är så tråkigt :ccc

2008-11-13 @ 21:40:03
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0