-

Den här dagen ville sig inte till en början. Sov för länge, åkte till stan precis när det började spöregna, blev dyngsur , var tvungen att vänta ännu längre eftersom mamma kastade in mig i torkskåpet, hittade inga strumpbyxor , blev hungrig , köpte en pizza , kom för sent till Natha. Men sedan gick det bra. Vi hade jätte trevligt !

Min hårddisk har gått sönder också tror jag. Ni vet den med all musik , bilder , filmer , texter , halva mitt liv. Ganska surt att min backup ifall datorn kraschar har kraschat.. festligt!
Justja , förkyld som fan är jag också. Kommer inte att få en blund inatt, kommer att hosta tills jag spyr. Ska vara hos tandläkaren tio i elva imorgon också.. höhöhöh. Kan ta ut avgiften för sen ankomst eller uteblivet besök på vägen dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0