Tillbaks till vardagen

Jag har fått uppleva vardagen i tre dagar nu emellan peace och Arvika, och jag längtar tills klockan slår tolv imorgon så man får rulla ut ur Gävle i festivalbussen.

Klockan 10.50 skulle jag vara på plats hos tandläkaren, jag var där 55, men det var bra gjort av mig. Jag blev kvar där i säkert en timme eftersom tandläkaren var så trevlig. Jag brukar inte vara social hos tandläkaren, jag ligger bara och hoppas på att det ska gå så fort som möjligt och att jag inte ska ha några hål. Det hade jag inte heller. Jag hade fina tänder sa hon. Med fina menade hon nog starka och hela, inte vita , för mina är så gula de kan bli.
Sedan åkte jag till Willys och köpte tvättlappar och plåster på kortet, jag kände mig duktig. Det känns så roligt och vuxet att handla på kort, så nu kommer jag att handla och handla tills det tar slut.

Nu ska jag ge mig på elgigantens PC support. Men jag kan sätta en tia på att de inte kommer att hjälpa mig med min externa hårddisk. Jag förväntar mig i och för sig inte heller att deras ord ska hjälpa mig att få igång den, men jag behöver veta vad det är för fel. Om den är trasig , virusskadad eller om jag råkat gjort någonting, kommit åt någon inställning eller något. Ifall jag behöver köpa en ny, eller om det finns en liten chans att rädda 180 GB av mitt liv.

Nu ska jag ta ett djupt andetag och ge det en chans.


Kommentarer
Postat av: frida t

shit, jag fattar inte att ni orkar åka på en till festival efter tre dagar. Jag är fortfarande snurrig, fast det beror nog på feber :/ Ni får ha det så kul i alla fall! :D

2008-07-01 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0