Tidsfördriv

Det finns så många olika tidsfördriv att välja mellan när man har tråkigt. Besökte nyss min kära vän Carolines blogg och såg att hon hade skickat in ' Vem är Caroline Jägbrant?' till 118100. Så jag var inte sen med att göra samma sak. 12 kronor, men jag fyller faktiskt år idag ! Det här med att fråga vad man vill är genialiskt ! På peace and love ringde jag 118118 och frågade när Max i Borlänge stängde och fem minuter efter så hade jag öppettiderna i inkorgen.

Anyways , såhär svarade de :
Lina Färdig är en glad tjej från Gävle. Hon tycker om att umgås med sina nära och kära. Hon fyller 17 år idag! Hon är kräfta och delar sin födelsedag med bl.a Mark Levengood.

Det ni!

Nääe.. nu ska jag åka ner på stan och fördriva ännu mer tid genom att köpa presenter till mig själv. Det är skönt med fina bortförklaringar ibland!

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du har en trevlig och solig dag=)

2008-07-10 @ 14:26:10
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: louisehanisch

Snälla, gå in på min blogg och tyck till, du kan även vara med på min frågestund där du kan ställa frågor om vad som helst. VAR MED! Ha en bra dag, kram. :)

2008-07-10 @ 14:26:56
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0