Suck

Jag har inte gjort med än sist jag uppdaterade. Söndag.
Det värsta är väl att jag varit halvt apatisk sedan fredagen. Har bara legat hemma , tittat på TV eller suttit vid datorn och uppdaterat bloggkoll varje kvart. Som en deprimerad person. Fast deppig är jag inte, tvärtom, idag fick jag en konstig känsla och kände mig riktigt lycklig för en stund. Ingen aning varför, men sedan dess har jag mått prima, förutom när humöret svek när mamma rev ur internet. Men nu är det bra, nu är det alla tiders.
Hursomhelst är jag en sådan som tillåter mig själv ett par slappa dagar ( som ibland kan bli för många ) om jag vet att jag ska göra någonting den närmaste tiden. Typ 'nästa vecka är det festival då får jag vila hela veckan innan '. Nu gäller det resan upp till Hammarstrand / Östersund på tisdag. Därför slipper jag känna ångest för den här helgens två vilodagar.

Sån är jag.

Lat.


Nu ska jag försöka dra med Nina ut på en kvällspromenad.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är också lat på det lite sämre sättet. Men ändå, det känns skönt att inte ha nån press och slippa göra allt det där som man egentligen suckar för att göra men samtidigt suktar efter. MEN VI ÄR BRA FÖR DET

2008-07-29 @ 01:44:30
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0