PC support

Herregud!
Nu har jag ringt, och självklart så hade jag inga förhoppningar om att få hjälp. MEN kanske någon liten idé om vad det kunde vara för fel. Först ringde jag kundcenter för att fråga var jag skulle ringa, han var säker på att Seagate hade svensk support även fast jag sa att jag hade kollat upp det, det tog fem min för honom att kolla upp samma sak som jag gjort tio min tidigare. Han tyckte att jag skulle gå till butiken och se om jag behövde skicka den på lagning. Men vilket snille! 
1. Lagning kostar lika mycket som en ny.
2. De rensar alla dataprylar när de lagar dem. Och vad är vitsen med att få tillbaka en tom hårddisk som kostat lika mycket som två nya att laga ?`

 Han tyckte inte att jag skulle ringa PC support. Det gjorde jag ändå.
Jag hatar sånt här ! Man blir dumförklarad på en gång och de är inte trevliga på en fläck. Tekniksnubbar som tror att de är något, om de vore något skulle de vara trevliga och hjälpa mig.

Snubben på PC support kunde inte ens ge mig en liten aning om vad som var fel efter jag hade berättat om hur hårddisken betedde sig och att jag har haft trojanska hästar i datorn. Då ville han att jag skulle ringa Microsoft för virus support, men jag har ju tagit bort viruset nu. Och så skulle jag gå till butiken såklart.
Herregud.

Så nu står jag fortfarande på noll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0