Kräks

Jag känner fortfarande smaken i gommen. Den vill inte släppa. Det är lite äckligt. Det beror nog på att jag är så jävla förkyld och täppt att matrester , snor och liknande stannar i början av halsen en stund och pinar mig med sina aromer.
Jag satt och funderade en stund om jag är en mes eller hårding som spyr av flera timmars kedjerökning av vattenpipa men inte av för mycket alkohol. Det är svårt att avgöra. Mängden jag rökte igår motsvarar ett par hundra ciggaretter. Så kanske är jag en hårding?
 Det borde det ju vara hälsosammare att röka ciggaretter istället, vardagsröka.
Nähej, nu ska jag vara tobaksfri åtminstone en månad.

Kommentarer
Postat av: Frida

Som fan! Jag och Evelina ska ha fest 18-19 för att vi bott i Gävle i ett år då! Men innan blir det party också! ;)



Jag vet, jag såg den på bio för några år sedan. Satt fan och skrek då, lite pinit! :P

2008-07-13 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0